Where we are now

APLIKASI KEDAI ONLINE LAZADA KINI RASMI DI WINDOWS PHONE (1 FOTO)

Salah satu kedai online terbesar di Malaysia dan di kawasan Asia Tenggara, Lazada, kini secara rasmi hadir ke platform Windows Phone. Kedatangan aplikasi belanja online tersebut tidak selang berapa lama setelah adanya di Android dan iOS yang dilakukan pada awal bulan Jun ini.


Aplikasi Lazada Windows Phone ini mempunyai beberapa carian untuk memudahkan para penggunanya dalam berbelanja. Carian-carian tersebut di antaranya adalah memberikan rating serta review, cara pembayaran COD, pembayaran secara online, detail produk dan lain-lain.
Menjalankan aplikasi Lazada Windows Phone ini juga biasa dilakukan dengan tidak terlalu sukar. Pada saat pertama kali mengunakan aplikasi ini, Anda diharuskan untuk memilih kawasan berdasarkan lokasi. Terdapat lima pilihan yang disediakan, yakni Malaysia, Indonesia, Filipina, Thailand serta yang terakhir adalah Vietnam. Sementara untuk pasar Cina dan Singapura belum dapat digunakan melalui aplikasi online ini.
Aplikasi Lazada Windows Phone ini juga dapat di muat turun secara percuma di Windows Phone Store dan dapat digunakan pada Windows Phone 8 atau Window Phone 8.1. Untuk memuat turun aplikasi ini, Anda tidak perlu menyediakan ruang sebesar 5MB di handphone anda.
Credit wpcentral

1 comment:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...