Where we are now

SAMSUNG GALAXY ALPHA YANG DIKATAKAN MEMPUNYAI PROSESOR OCTA CORE EXYNOS 5433 (1 FOTO)

Kabar angin mengenai kedatangan smartphone Android Samsung Galaxy Alpha terus kedengaran. Setelah sebelumnya muncul kabar bahawa handphone ini secara rasmi diperkenalkan pada 4 August mendatang, kali ini muncul kabar angin lain mengenainya.Terbaru handphone yang dikatakan bakal hadir dengan rekaan mengunakan metal ini akan dilancarkan pada 13 August.


Selain itu muncul kabar mengenai spesifikasi dari handphone tersebut. Menurut rumor terbaru yang diambil dari Softpedia, handphone ini menggunakan prosesor octa core dari Samsung sendiri, iaitu Exynos 5433.
Selain itu juga, menurut kabar yang diperoleh dari All About Samsung, handphone ini juga mempunyai RAM berkapasitas 2GB dengan grafik Mali-T628. Handphone ini juga dikabarkan memiliki skrin berukuran 4,8 inci dengan resolusi HD dan memori internal 32GB saying sekali tidak  dilengkapi dengan slot microSD.
Mengenai harganya, Samsung Galaxy Alpha ini dikabarkan bakal ditempatkan untuk kategori antara produk pertengahan dengan produk high end. Jadi, kemungkinan handphone ini lebih tinggi spesifikasi dibandingkan Galaxy S5 mini namun lebih rendah dibanding Galaxy S5.

Credit softpedia

No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...